lördag 14 november 2009

Effektiv viktminskning snabbt!

Det är väl drömmen för alla med övervikt, men för mig blev den sann! Tack vare denne man!

Hälsopraktikern och massören Alex i Side talade om för mig, vad som var galet och varför min vikt hela tiden gick upp. Min kropp är stressad, mycket stressad...därför samlas mycket vätska i kroppen.

Jag fick första behandlingen av Alex den 18 oktober då vägde jag 93 kilo. Idag har jag redan gått ner till 85 kilo och känner att jag är på rätt väg. Jag har ändrat på min kost lite grann för så här sa Alex:

Ät bara osötat bröd.

Ät inte överdrivet mycket grönsaker, men äter du det, så är tomater bäst.

Var återhållsam med frukt.

Det var allt, men har gjort så mycket! Mina händer och fötter är inte svullna längre och jag behöver inte heller äta de vätskedrivande tabletterna (Impugan) som jag har ätit i flera år. En film med Alex ligger inne på min Turkietblogg.

Inga kommentarer: