onsdag 11 november 2009

Alla behöver bekräftelse för att må bra!

Bekräftelse är något som alla söker, fast sätten att söka bekräftelse kan se väldigt olika ut. För en del människor kan detta sökande leda till ett destruktivt liv, medan det för andra bäddar för framgång.

De allra flesta som bloggar söker även här bekräftelse, vi vill att människor ser och läser det vi gör. Därför blev jag så glad i kväll då vännen Eva på KELTISK gav mig en sådan fin bekräftelse på det jag gör. Så här skrev hon i sin härliga blogg:

"Min andra Blogg award ger jag till

Fenix Mona en till otroligt stark kvinna som med sina vackra foton ger en inspiration och hon delar med sig av sina härliga resor till Side:):):)"

Gå in till EVA och se vilka de andra två är och motiveringen. Tack min vän! Nu sover jag gott i kväll! Hoppas ni alla gör det också!

 

Inga kommentarer: