lördag 7 november 2009

Kattens utsiktsplats är köksfönstret!

Vårat köksfönster ligger bra till, för ett synnerligen socialt liv, både för djur och människor. Här passerar folk ut och in flera gånger på dagen. Så här brukar vi sitta och vinka till dem vi känner.

Så här ser det ut när jag ger mig iväg till jobbet på morgonen.

Här sitter min lille Cesare och kollar läget när inte matte är hemma, fast han gillar allt att sitta där annars också.

Det är en fin plats

när man som kisse ska

göra sig ren och fin.

Fast jag tror inte att den här platsen

kommer att räcka till för Cesare så värst länge till! Han ser i alla fall när matte kommer hem och då studsar han ner så han möter mig i dörren! Vännen Stevie vill ju se hur vår utsikt från köksfönstret är och så ser alltså min utsikt ut!

Inga kommentarer: