lördag 31 januari 2009

Fenixmona packar kappsäcken!

Efter 2,5 timmar hos frissan och 1090 kronor fattigare så är reultatet...SVINTO! En bibba stålull mitt uppe på huvudet, det absolut värsta jag någonsin har varit med om! Ja, när det gäller hår alltså, annars finns det massor av saker som är avsevärt värre och allvarligare.

Ungefär så här ser mitt hår ut! Fast det är kortare. Gubben brukar inte säga något så där direkt men han tappade hakan. Sen sa han..."är inte det där väldigt kort...vad har de gjort med det??" NU måste jag packa och har inte tid att sitta här och gräma mig över håret för det kan jag ju ändå inte göra något åt...Kanske snagga av hela skiten!? Få se...Nu måste jag packa i alla fall, sen ska jag hälsa på i bloggstugorna! Till dess...Njut av att det är lördag!

Inga kommentarer: