tisdag 27 januari 2009

Fenixmona är hemma igen!

Väldigt tidigt, för jag var hemma redan strax efter 12 idag. Jag mår inte bra! Har haft ont i höger sida ett par dagar. Började längre fram, så jag trodde först att det var gallan som spökade, men sen förflyttade det sig mer åt sidan. Det är inte ömt utan gör bara ont när jag andas...så jag ska försöka låta bli med det.Fast det är inte enkelt...Här gäller det att kurera sig snabbt! Vi ska ju iväg på söndag...

Lite tröst har jag minsann fått, nämligen denna fina award som jag fick av KINA idag! Tusen tack vännen för denna!

Reglerna för utmärkelsen är följande:
Länka till personen som utmärkelsen kom från.
Nominera minst fem andra bloggar.
Länka till dessa bloggar i din blogg.
Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar. MEN det där klarar jag ju aldrig av, att välja ut någon före någon annan så denna utmärkelse är till DIG, till DIG som under kvällen läser i min blogg! Sen gör du precis som du vill med nomineringen!

Inga kommentarer: