söndag 25 januari 2009

Fenixmona hurrar idag för Werona!!

Jag sa ju att det är en alldelses speciell dag idag, för idag är det Weronas födelsedag! Grattis gumman!

Dessa rosor är bara för dig! Inte klokt vad dagarna rinner iväg. Jag tycker inte det är så länge sen jag höll den lilla Werona i mina armar och det kanske är så också att det egentligen inte är länge sen. Tiden är ju någonting som ofta lurar oss, för vad är egentligen tid. precis som allt annat är ju också tiden ett relativt begrepp och som sådant är det oftast svårt att greppa.

Hoppas födelsedagen blir en fin och trevlig dag, trots att jobbet kallar även på Werona denna dag. Precis som mitt jobb gör här. Dags att ge sig av igen alltså! Ny arbetsvecka, nya utmaningar! Ha en fin dag alla och tag väl vara på din dag...tänk på att alla dessa dagar som kommer och går...det är vårt liv!

Inga kommentarer: