tisdag 13 januari 2009

Fenixmona känner...

Jag har alltid haft förmågan att känna, denna förmåga kan ibland vara ett gissel. Jag känner av stämningen i ett rum jag kommer in i och jag känner oftast av stämningen hos de människor jag möter. En del människor kan emellertid "stänga av" de utgående signalerna och då blir det tomt. Jag kan inte ta in dem...Ibland när jag läser bloggar kommer också denna känslan in och jag känner vad människan vill ha sagt fast hon inte skriver det. Ibland kan det bli tungt att känna, då kan jag uppleva att min mottagare, på något sätt, stängs av...då blir jag tom och trött. Igår hade jag en halvtom dag men idag känner jag att jag är på väg tillbaka!

Nu är det strax dags att dra iväg till jobbet. Hoppas att det inte är någon halka kvar, fast vid lunchtid är den ju säkert borta så jag kan ge mig ut på en liten vårjakt. ha en fin dag alla och tänk på att den sinnesstämning som ni möter hos era medmänniskor är er egen. Tag med dig positiviteten ut idag och du får möta glada och positiva människor!

Inga kommentarer: