onsdag 28 januari 2009

Fenixmona fångar dagen!

Det kan inte i ord beskrivas hur gott det är att känna sig friskare igen! Nu är jag klädd och frukosten är avklarad så snart drar jag iväg till jobbet! Det var allt en himla tur att jag fick ont för jag har varit trött en längre tid men trodde att det var en släng av vinterdepression. Det var det inte alls förstår jag nu med facit i hand! Så nu, idag börjar jag att känna lite glädje för den förestående resan. Jag har inte orkat att tänka på den ens...Som det kan bli!!

Om bara tre dagar kan jag åter igen glädja mig åt denna vy, då vi sitter på bussen på väg mot vårt hotell! Visst kan man säga att det var i grevens tid som jag frisknade till igen!!

Ha nu en fin dag alla! Njut av dagen idag för som jag tidigare sagt, den lär inte gå i repris!

Inga kommentarer: