tisdag 20 januari 2009

Bered er för värsta abstinensen!!

I morgon finns det ingen Metroblogg! Har vi aldrig haft abstinens förr så lär vi nog få det då. Gubben var optimistisk värre och tyckte att: -" då behöver du ju inte sätta på datorn i morgon"...men vaddå...det finns ju massor att göra på datorn, som jag inte hinner med annars! Nähä...sååå roligt ska vi då visst inte ha! Klart det blir dator och kaffe som vanligt på morgon. Bra vanor ska vi ju inte ändra på, eller hur? Tänk att jag fick ännu en underbar award denna dag, från vännen HEBBE och jag bugar och tackar än en gång denna dag. Det är så roligt och jag blir så glad!

Jag sänder Awarden vidare till alla dessa bloggar som är charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap. Det vill jag absolut medverka till!! Så än en gång ger jag denna utmärkelse till alla som besöker mig under kvällen! Jag kommer aldrig att lära mig konsten att framhålla en vän före någon annan! Så därför ger jag den till DIG! Sprid nu vänskapen vidare här bland alla bloggare!

Inga kommentarer: