torsdag 24 april 2008

Fenixmona sticker snart iväg!

Den där rubriken låter nästan som jag ska iväg på något äventyr. Fast visst, det ska jag ju nästan, jag ska till jobbet. Mitt jobb är mycket skiftande men också mycket förutsägbart. Det är ju så med de flesta jobb, beroende på vilka delar som utförs. Eftersom jag jobbar med människor och alla är unika så blir mitt jobb skiftande. Hur som helst så trivs jag med mitt jobb! Önskar bara att jag fått lite mer uppskattning, men jag har ändå börjat att förstå varför jag inte får den respons idag som jag hade förr. Åldern, tror jag sätter stopp för detta! Människor lyssnar inte på de äldre för de yngre kan och vet givetvis mer. Erfarenhet är inte någon merit idag! Jo, om du är 25-30 år och har 25 års erfarenhet! Då är du ett klipp!

Inga kommentarer: