tisdag 22 april 2008

Fenixmona ska strax vingla iväg!

Jo, du läste alldeles rätt! Jag blev nästan lycklig idag när jag såg rubriken Trehjuling för vuxna – kul, men alla glor (metro.se) men det var ju inte en vanlig cykel utan en motorcykel. Min balans är en katastrof eller rättare sag så är den obefintlig. Jag behöver hela cykelbanan för mig själv, för vid varje start så vinglar jag så in i bomben så jag är en fara för både mig och andra. Igår tog det mig 1,5 timme att komma hem fast i gengäld så fick jag 10 700 steg på stegräknaren. Men skam den som ger sig! Nu ska jag strax ge mig iväg, fast jag får ju erkänna att det pirrar i magen.

Jag har ju aldrig kört i en stad heller. Så det är verkligen kusinen från landet som kommer körandes. Hujedamej, inte alls enkelt detta! Ha nu en underbar dag alla och njut av denna dag. Skänk gärna en liten tanke till Fenixmona på sin cykel!
 

Inga kommentarer: