onsdag 22 augusti 2007

Så trött så trött

Idag har jag arbetat...nej helt frisk kanske jag inte var, men avsevärt bättre i alla fall. Det är ju det där med alla måsten...Ingen på jobbet hade räknat med att jag skulle komma denna veckan, fast jag tror nog att de var glada att se mig. Alla kollegor har som mest att göra vid denna tiden i månaden och jag vill inte...om jag kan slippa, belasta dem ytterligare. Fast de har ställt upp fantastiskt fint dessa två dagar som jag var borta! Det känns så gott att veta att vi hjälper och stöder varann, men jag vill i alla fall klara mig själv så långt som det bara går. Fast just nu är jag mycket, mycket trött...

Nu känns det ju extra viktigt då jag skall ha semester...få lämna det regniga Swedala i tre veckor...Jag har lärt mig att dock inte ha för stora förväntningar för då blir jag bara besviken...nej inte förvänta sig mer än fint väder kanske...och det är väl inte fy skam med facit i hand på vår svenska sommar!?

Ha en fin och lugn kväll alla!!

Inga kommentarer: