onsdag 8 augusti 2007

Hårt arbete håller bort smärtan i mitt inre

Jag behöver att få arbeta. Just nu har jag semester och känner att jag mår inte bra. På måndag börjar jag jobba igen och det ser jag fram emot.

Jag kan inte koppla bort allt som hänt och minsta händelse ställer till kaos i mitt huvud. Jag funferar bara om jag har att göra hela tiden. I juni gick svärmor bort och allt blev kaos...igen. Denna semester har varit en enda lång pina. Jag har tagit lite extra jobb på helgerna och kunnat gå in på mitt jobb i början av veckan...då har det känts okay en stund.

Yngste sonen som var en trevlig social människa har förändrats efter trafikolyckan. Det går inte att få någon riktig kontakt längre. Han är stingslig och snarstucken och jag får väga mina ord hela tiden. Jag orkar inte längre prata med honom på telefon för det blir bara jag som pratar. Jag känner att vi har glidit helt ifrån varann.

Inga kommentarer: