torsdag 10 januari 2008

Verkligen på gång nu...

Idag är jag lite glad och nöjd. Jag har lyckats komma ner de 5 första av de förhatliga kilona. Nu är min motions-cyklingskapacitet uppe i 2 km på morgon och 2 på kvällen. Det finns hopp! Ha en underbar dag alla och fånga den! Säger en som vanligt hastande Fenixmona.

Inga kommentarer: