torsdag 10 januari 2008

Fenixmona på G

Nu var duschen avklarad och håret ställt på ända. Jag är förhållandevis pigg idag fast jag hade svårt att somna igår, eller rättare sagt idag. Misstänker att jag får betala sömnbristen fram på eftermiddagen. När klockan var 01.30 låg jag fortfarande vaken, sånt är inte bra. Hur långt har ni kommit med morgonbestyren?

Inga kommentarer: