fredag 11 januari 2008

NU ska Fenixmona bara slappa!!!

Nu ska gubben och jag se film, en riktig rysare!

om vi nu får fart på DVD:n. Vi är ju inte så tekniska precis! Jag kikar in efter filmen.

Inga kommentarer: