fredag 11 januari 2008

Fenixmona visar upp vinsten!!

Idag fick jag min vinst för 3:je platsen i Rimstugan! Detta fina grytset i koppar fick jag. Är det någon som har sådant? Vad tål det egentligen? Maskindisk?

Inga kommentarer: