Fenixmonas bloggar 2007-2010
fredag 11 januari 2008
Fenixmona visar upp vinsten!!
Idag fick jag min vinst för 3:je platsen i Rimstugan! Detta fina grytset i koppar fick jag. Är det någon som har sådant? Vad tål det egentligen? Maskindisk?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar