tisdag 22 juli 2008

Reserapport från Fenixmona!

Hallå alla! Mitt inne i smålands mørkaste skogar hittade jag en dator! Vilken tur før oss, ja, før min dataabstinens och før er som vill ha lite rapport! Igår hade jag och gubben en fantastiskt, fin dag! Helt underbar! Bakom sanddynerna i ett soligt, idylliskt Olofsbo træffade vi SLADDERTACKAN! Sen for vi vidare till BIGGAN och hennes underbara familj, dær åt vi en SEN lunch på eftermiddagen. Okay, okay det var mitt fel, fast egentligen inte. Gubben kan ju inte be mig læsa kartor før då blir det som det blir! Idag har vi i alla fall varit och hælsat på Carl von Linné på Møckelsnæs och sett alla hans underbara blommor! Massor av foton kommer sen...Konstiga bokstæver det blir på sådana hær upphittade datorer! Sorry friends! Ha det gott alla så får vi se om jag hittar fler datorer, hælsar nu allas er Fenixmona!

Inga kommentarer: