söndag 20 juli 2008

Nytt försök av Fenixmona!

I morgon ger vi oss av, gubben och jag! Rakt söderut far vi och första anhalten blir Falkenberg. Där kör vi ut på stranden och ropar an Sladdertackan som huserar där bland sanddynorna någonstans! Hoppas hon hör oss! För då har vi kört så långt så kaffe sitter fint!

 

Sen styr vi kosan mot Torekov och Biggan med sin underbara familj! Detta har jag väntat på så länge nu och jag tycker det ska bli jätteroligt!  Biggan har lovat att vi ska få lunch när vi kommer fram så det blir gasen i botten sista biten för att överrösta våra skrikande magar! Sen säger Bosse att jag ska vara kartläsare men det kan aldrig vara bra, då kan vi hamna precis var som helst! Jag har vägbeskrivning, den är allt bättre än de kartor som vi plockat ut. Så nu mina vänner fångar jag in min kudde och släcker ner för i kväll! Godnatt alla och sov gott önskar allas er Fenixmona!

Detta är inlägg nummer två det första gick upp i rök...

Inga kommentarer: