måndag 28 juli 2008

Fenixmona hos Biggan!

Nu gör jag ett nytt försök att få berätta om mitt härliga möte med Biggan och hennes underbara familj!

Hos Biggan fick vi en sen lunch som smakade helt fantastiskt gott! Simon och Tomson hade bestämt maten som var en kebabgryta. Biggan har lovat att dela med sig av receptet!

Paparazzin, jag, fick ju plåtat även Sören och Bosse innan vi länsade faten! Sen bjöds vi på underbar lunchmusik!

Simon och Tomson på gitarr och

Sören på trummor! Och vilken musik!!Härliga 60-talslåtar och gamla skillingtryck, musik som jag älskar! Om detta kommer jag att skriva mer sen.

Så fick jag då äntligen sitta på Biggans altan som var precis så härlig och

solig som jag föreställt mig! Efter kaffet gick vi över till Rosa Ljung men tyvärr hade de redan stängt då de hade sommartid och stängde redan 17,00. Fast en bild från utsidan blev det i alla fall!

Jag fick också förevigat

Biggan och hennes jättefina stockros som blivit så här stor! Mer från vårt besök i Torekov kommer i kväll! Biggan var precis så som jag lärt känna henne på bloggen, varm o go och omtänksam! Så det kändes som vi hade känt varann länge! Ha nu en underbar dag alla! Själv drar jag iväg nu!

Inga kommentarer: