fredag 18 juli 2008

Fenixmona utmanad igen!

Ännu en utmaning har jag fått idag, en jättestor!
Jag har fått i uppdrag av ERIKA att göra det här omfattande testet så här kommer det!!!

Onödiga saker att veta=)

Namn: Mona

Smeknamn: Fenixmona 
Kön: Tjej
Ögonfärg: Melerade
Hur är ditt hår: Kort, rufsigt och uppklippt
Längd: 162 cm 
Vikt: 81 kilo i dag.
Födelsedag: 6 juli 
Stjärntecken: Kräfta

Syskon: 1 bror och 1 syster

Sjunger du i duschen: Nej

Om ja, vad: Skillingatryck
Höger eller vänster-hänt: Höger
Civilstånd: Gift
Vad söker du i ett förhållande: Ömsesidig gemenskap
Har du varit otrogen: Nej
Har du bil: NJA, delägare i alla fall... 
Vilken bil önskar du dig: En Citroen

Favorit:

Film: Gillar psykologiska thrillers

Låt: Gillar country, rock, dansbandsmusik m.m.
Tv-serie: City akuten

Skådespelare: 
Skådespelerska:
Mat: Fisk i alla former...ej RÅ!
Lyckonummer: 3, 7, 27 
Disneyfigur: Lejonkungen
Färg: Alla blå, gröna o gula nyanser, men det varierar
Vad tycker du bäst om:

Musik/tv: Musik
Rosa/orange: Rosa

Festa/sitta hemma: Sitta hemma och pyssla vid datorn
Sommar/vinter: Sommar
Dag/natt: Både och...

Tråkigt/roligt: Roligt
Soluppgång/solnedgång: Både och...

Diamanter/pärlor: Diamanter

Silver/guld: Silver
Om mej som person:

Vilken skola går du i: Ingen, har slutat för länge sedan
Har du tagit droger: Nej
Vilka personer gillar du mest och litar på till 100%: Mig själv=) och min käre make
När grät du senast: När jag såg o hörde min cancersjuka arbetskollega i TV-nyheterna.

Varför: Det gjorde mig så ont om henne...

Är du glad: Till 95% försöker alltid att ta fram det positiva i tillvaron

Vilken sak kan du inte leva utan: Luften som jag andas 
Har du badat naken ute: Ja
Sover du med gosedjur: Nej, om inte kudden räknas som ett 
Har du några piercingar: Nej
Har du några tatueringar: Ja, flera stycken!

Vad har du på dig just nu: Svartvitt linne och jeans
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls, min spinnande kisse

Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Händerna
Favoritsport: Gymnastikuppvisningar
Vad gör dig glad: att få ge saker, mina nära och kära, mina vänner och att få ordna kalas!

Har du kontaktlinser eller glasögon: Kontaktlins på ett öga, det andra ser jag inget på ändå.

Vilka är dina framtidsplaner: Att leva nöjd!!!
Vilken är din värsta sjukdom hitills: Depression och värk. 
Vad är du mest rädd för: Att något ska hända min familj
När känner du dig som vackrast: När jag är glad och pigg!

Har du några husdjur: Ja, lille Oskar!
Vad tycker du om det här testet: Kul men VÄLDIGT omfattande!!!
Jag skickar testet vidare till: ALLA som känner att ni vill göra detta för att det är kul! Berätta för mig när ni gör det så jag får ta del av era svar!

Inga kommentarer: