onsdag 9 januari 2008

Lite snöpligt i kväll men...kolla här!

Gå in på Netts sida så får ni reda på hur ni kan få det hela att fungera igen!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.1227085

Inga kommentarer: