fredag 11 januari 2008

Fenixmona säger: GODMORGON!

GODMORGON! En ny dag har börjat. Jag har sovit bättre i natt än i går natt och känner mig helt redo för kaffedrickande. Fast, när är jag inte redo för kaffe? För mig är kaffe ett livselexir. Hur är det för dej?

Inga kommentarer: