onsdag 9 januari 2008

Fenixmona säger godmorgon!

Godmorgon! Jag förstod inte varför det var så mörkt idag, men det var jag som inte orkat få upp ögonen ordentligt. Som de´kan bli! Konstaterar i alla fall att en ny dag är här och ett oskrivet blad ligger framför oss. Första koppen kaffe är på plats i mig och snart har jag också svept den andra. Tänk att det kan vara så gott med kaffe!

Inga kommentarer: