Fenixmona häsar god morgon
Godmorgon alla!
En ny dag har startar och jag har än en gång chockat min kropp genom att sova till åtta. Kaffet är precis färdigt så förhoppningsvis kommer tyngden i mitt huvud att försvinna om en stund. Idag är det + 2,7 grader och jag hoppas det blir mycket mer så all halka försvinner under dagen. Carpe Diem, säger alla ers Fenixmona.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar