Nu är det klart i Rimstugan och mitt slit räckte ju inte ända fram, fast det visste jag ju redan dagen efter. Bronsplats blev det alltså, men nästa gång, då kommer jag etta!
Gå in och titta vilka som vann! Länken till Rimstugan finner du i vänsterkanten lite längre ner på sidan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar