Stoppa livet! Nu rullar det på alldeles för fort. Jag hinner inte med! En liten paus skulle sitta fint och några små ändringar skulle jag också behöva göra men jag hittar ingen knapp... Ingen enter, ingen delite, ingen paus, inte ens rewind, så repris är inte heller möjligt. Ofattbart! Detta är väl inte fair play!!?? I alla fall kunde ju dygnet haft lite fler timmar!?
Precis som ån så fortsätter livet att bara rinna fram, obevekligt, mot vad? Det är det som skrämmer, att inte veta, mot vad, eller också är det kanske bäst att inte veta, eller..?
Hur som helst mina vänner, fånga den dag som idag är och tänk på att vi är en dag närmare sommaren! Carpe Diem, hälsar allas er Fenixmona.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar