söndag 6 januari 2008

Ännu en händelse ur mitt liv

Min underbara, perfekta partner, sen säkert 10 år tillbaka är död! Den dog i mars 2007. Sånt trodde jag bara hände med andras mobiler, inte med MIN! Men jo, så var det!

Jag jagade runt hela stan och lite till och hittade  faktiskt en nästan likadan. En mobil utan en massa extra finesser, som jag inte behöver. Jag har redan en kamera så jag behöver inte en halvbra kamera i mobilen. För övrigt så går jag helst inte utanför dörren utan min kamera och inte heller utan min mobil. Så jag hade det inte lätt under några dagar i mars 2007. Ingen mobil!

-"Herregud! Det måste ha hänt massor av grejer och folk får inte tag på mig! Katastrof! Katastrof!!"

Ja, det var ju faktiskt vad jag trodde, men världen gick inte under för att jag inte hade någon mobil. Klarar du dej och ditt liv utan mobilen idag?

 

Inga kommentarer: