söndag 28 februari 2010

Tack alla fina vänner men det räckte ändå inte till!

Trots alla röster från er så hamnade bloggen Turkiets pärla Side på andra plats. Normalt brukar jag inte delta i sådana tävlingar men jag trodde mycket på den bloggen och gjorde ett försök.

Denna vackra bukett fick jag av gubben i fredags då vi firade vår 27:de bröllopsdag. Jag hade för första gången glömt att det var vår bröllopsdag...Det får repareras i efterskott!

I fredags kom oxå detta på posten! Vackra dukar som jag beställt av vännen Biggan, som är en hejare på att virka!

Jag är en Buzzador och just nu buzzar jag för LOVEFILM.se

PRESENTKORT
Jag tycker du ska prova LOVEFILM!
För att få en månad med kostnadsfri hyrfilm går du in på lovefilm.se, registrerar dig och skriver in din presentkod: FILM1002


Ditt kostnadsfria abonnemangserbjudande gäller under en månad. Därefter betalar du ordinarie pris 99 kr för 4 filmer i månaden.
* 18 000 titlar
* 600 Blue-Ray
*Allt porto ingår
*inga förseningsavgifter
*avsluta när du vill

Inga kommentarer: