söndag 7 februari 2010

Stängda skolor, idrottshallar m.m.

I vår del av landet är nu läget smått kaotiskt med alla tak som bågnar av snö.

Vid den här tiden i fjol fanns det nästan ingen snö alls, då fick jafg leta för att hitta objekt för snöbilder.

Idag hinner inte snöröjningen med och massor av tak måste skottas snabbt nu för att inte rasa in.

Igår försökte jag på konststycket att starta upp en ny blogg, men jag är ju inte så duktig på sådant så jag får kämpa...Ni hittar den nya här: http://fenixmona.blogspot.com/ 

Idag fick jag med Ninjas hjälp fixat en besöksräknare men...jag vet inte hur jag ska få in koden!! Skit, att man ska vara så dålig på såna här grejer! Jag vill ju kunna!! Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få!!

Ha en fin dag alla och förvalta din dag bra! Keep on smiling!!

Inga kommentarer: