söndag 7 februari 2010

HAIR eller frågan om dess vara eller inte vara!!

Hår kan både vara och inte vara, ja hår och frisyrer finns i en mängd varianter...skillnaden är ibland hårfin...Jag är gubbens barberare så han har inte så mycket att välja mellan...

Här handlar det mest om han vill ha öronen kvar eller ej...fast sitter han bara still så brukar det allt gå bra!

Fast nog kan jag tycka att det vore förnämligt att kunna ha en sån frisyr!!

Jag har sparat mitt hår och var i går och klippte till det...det räckte nästan till för att göra en page.

Lite i kortaste laget är det än, men jag kan kamma det bakom öronen och det är bra!

Tja...så här är det, så nu är det bara att vattna med Blomstra så blir det väl lite fart på tillväxten...Kanske något de kunde prova på den svenska ekonomin också eller...Alla sätt är ju som bekant bra, utom de dåliga!

Inga kommentarer: