lördag 13 februari 2010

Okay! nu ska ni få höra...nej läsa...

Håret färgades knallrött här i morse...det värsta var att badrummet blev ännu mer färgat, så jag skrek på gubben som fick torka färg både högt och lågt. Phu...med lite stålull så fick vi bort alltihop. Nu ska vi snabbt ner på stan så jag får köpt mig en tunika för klockan två blir vi hämtade av en vän och ska vidare på lite festligheter.

Lille Cesare får vara ute nu några timmar och sen får han stanna inne när vi åker. Våra vänner har flyttat så igår inhandlade vi en jättestor Fredskalla ca 1,5 meter som vi lämnade hos dem redan igår. Det är inflyttningspresenten.

Solen skiner här och vi har 10 minus just nu, men Talgoxarna sjunger sin vårsång och det är så underbart att höra! Bilden har jag fått från min paparazzivän Kerstin! Ha en fin lördag alla! Här blir det nu bloggfritt fram tills i morgon någon gång! Vill ni njuta våren fullt ut så går ni vidare till min andra blogg!! http://fenixmona.blogspot.com/
Där serveras t.o.m solmogna jordgubbar!!

Inga kommentarer: