måndag 1 mars 2010

Tisdagen är här och också kylan!

Nu gör han, den gode kung Bore, en framryckning igen och kylan är tillbaka! Efter gårdagens inlägg om att jag är en Buzzador så har en del frågat vad det är.

 

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Förutom LOVEFILM som jag buzzade om igår, så buzzar jag just nu även Dove som ni ser på bilden ovan. Jag tog med mig detta till mitt jobb och många villiga händer sträcktes fram för möjligheten att få prova denna helt nya, revolutionerande duschtvål.

Inom en vecka har jag sen ännu en vara att testa...
 Klicka på burken!! Ett annat bra tips denna dag är att vännen Biggan nu har ett färdigt överkast till salu! 

Jag har tidigare berättat om dessa underbart fina och välgjorda överkast som ni kan se genom att Klicka här!! 

Ha nu en fin dag alla!

Inga kommentarer: