söndag 24 januari 2010

Sen söndag och bara strul!

Förstod väl att detta skulle bli en riktig struldag, när jag lyckades att sova ända till åtta! jag la in ett inlägg om gårdagen i pulkabacken med kisse och barnbarn och lyckades att lägga in fel länk till Tobbes bildspel!! Trots upprepade försök att redigera inlägget så kom det upp likadant!!

Så jag fick ta bort hela inlägget!! Så här skrev jag i alla fall:

Drygt 7 minusgrader är det denna dag, så kung Bore har inte tänkt att släppa greppet om oss ännu. Igår var jag med barnbarnen bort till pulkabacken och tog lite kort. Kissen Cesare var också med, men han tyckte det var för bökigt där och sprang hem igen.

Sen ville Tobbe "göra film" så vi satt vid datorn och gjorde ett litet bildspel från pulkabacken. Inga höjdarbilder men ungarna tyckte det var jättekul! Klicka på länken och följ med en sväng till pulkabacken! http://photopeach.com/album/8pm4nt

Inga kommentarer: