söndag 3 januari 2010

Här stiger temperaturen med en hissnande fart!

Just nu har vi bar -7,4 grader! Cesare och jag var ute en stund förut och då hade vi fortfarande -10 och SOL!!

Drivorna var enormt höga vilket Cesare blev varse...

Han blev skrämd av en konstig stor människa med ryggsäck och stavar så han tog ett skutt åt sidan...Herregud som jag skrattade...fast jag fick allt lov att borsta av honom snön, så han förlät mig.

Sen sprang han lite före och låg beredd för anfall när jag kom! Inte syns han inte...

Nu har han lärt sig precis var han bor, från båda sidor av huset...Han visste precis var vi skulle in!

Sen var det vila som gällde...men det kan vi inte unna oss här nu! Nej, nu är det dags att rösta upp TOMSON till första platsen igen!! På onsdag får vi så reda på hur det gått!

Skicka bara ett mail till

radio-88@telia.com och skriv i ämnesraden: Rösta

I mailet skriver du bara:
 
Old Faithful  -  Tom Tomson Lindqvist 
Ditt namn och telefonnummer...KLART!! Så lätt!

Inga kommentarer: