söndag 10 januari 2010

En riktig fegis är jag!!

Precis som vännen Kerstin så rätt påpekar i sitt mail idag!!

"-måste bara säga att jag blir så förbryllad över att du Mona bara går runt omkring din nya kompis ”som katten kring het gröt”. När du inte smyger runt din nya kamera … ja, vadå … jo, då fixar man vinterbilder och gör filmsekvenser med musik …. mao kan inte den nya systemkompisen vara några större problem för dig min vän … den är lugn och stunden är inne .. vad annars!?!?!?" 
Ja, jag gör det, går som katten kring het gröt...hittar massor av anledningar att inte använda den just nu...men jag är ju jätterädd för all denna teknik!! Jag VILL men känner att jag behöver få veta mer! Jag vill ha tid för att lära mig och tiden finns inte!

Idag ska jag ge er tips om något väldigt fint att ha själv eller ge bort som present! Något som älskas av de flesta! Comes soon...

Inga kommentarer: