lördag 9 maj 2009

Lördag kväll och den stora tröttheten slår till!

Nej, inte ska jag klaga på det! Dagen har varit bra, fast jag haft en strulande dator och stora problem att komma in på kommentars-funktionen hos er andra.

Här ser ni de vackra körsbärsblommorna som så talande har lagt sig att förmultna i form av ett kors. Alldeles nyss stod körsbärsträdet där så vackert, översållat av blommor! Så här är det ju för oss människor också...

Alldeles nyss låg hela livet framför mig, med alla drömmar och stora planer. Idag ligger det mesta av livet redan bakom mig.

Ingen har egentligen någon aning om hur kort ett liv egentligen är. En hundradels sekund av en evighet, men vad är egentligen en evighet? Oerhört kort är det i alla fall...livet.

Fast egentligen har jag ju inte förbrukat så mycket av mitt liv. Eftersom jag bara lever på sommaren, på vintern existerar jag bara.

 

Inga kommentarer: