måndag 4 maj 2009

Godmorgon denna härligt regniga tisdag!

Det regnar och blåser här i Uddevalla idag. Regnet är välbehövligt men blåsten kunde vi varit utan! Idag sticker jag iväg till jobbet lite tidigare för det är väldigt mycket att göra där.

Så här vackert var det igår i  Margretgärde-parken där jag passerade på vägen hem. Ja, vi inledde ju vår stegräknartävling igår och det var kanske den puffen jag behövde för att komma igång igen.

Mjukstartade igår men lyckades ändå gå

10 904 steg...Jag är bedrövligt otränad!!

Lär nog ta några dagar innan jag fått upp flåset lite! Fast det har ju tagit två år att rasera det jag tidigare byggt upp. Nu är i alla fall den bedrövliga hälsporren nästa borta så det är dax för nya friska tag! Ha nu en fin dag alla oavsett väder och vind! Keep on smiling!

Inga kommentarer: