söndag 10 maj 2009

Jättesvårt att komma in och att kommentera!

Denna helgen har det varit omöjligt att komma in på en del bloggar och nästan omöjligt att få iväg en kommentar när jag väl kommit så långt. En del bloggar har jag väntat ut och noterat att det tagit 15-20 minuter att komma in...inte klokt!

Det konstiga är att det har fungerat fint att lägga in bilder och få ut inlägg, men inte att komma in på andras domäner...Skumt...Jag har i alla fall under dagen uppdaterat

Klicka på min banner och kolla in vad som händer där! Kanske är ni många som har samma problem som jag med denna seghet, men det verkar inte som alla drabbas på samma gång.

Jag kommer att besvara ALLA underbara, fina kommentarer så fort jag bara kan! Jag har ingalunda glömt bort er mina vänner! Nu är jag i alla fall trött...igen! Önskar er GODNATT och dröm fina drömmar!

Inga kommentarer: