torsdag 2 oktober 2008

Fenixmona sticker snart iväg!

Idag är jag glad! Äntligen, äntligen kommer 
BIGGAN och familjen hit! Detta har jag väntat på länge så det ska bli riktigt kul!! Min morgon startade ju tidigt idag, ja egentligen mitt i natten. Man hinner med en del då bl.a att uppdatera 

Tryck till på bannern och kolla in!!!

Sen har jag ju varit inne i  Kaffehörnan och fått mitt morgonkaffe också! Där är det gott att vara gäst och bli lite ompysslad. Jag kan kanske till och med få in ännu en favoritlåt!!! Jag kommer ju inte dit förrän i kväll så ni kan väl kolla in och de vad som händer. Hoppas, hoppas! Hoppas också att ni andra också gillar den låten! Nu hoppas jag också att ni får en underbar dag alla! Var rädda om er och...glöm inte att le mot världen, så ler världen mot er!!

Inga kommentarer: