torsdag 9 oktober 2008

Fenixmona drar strax iväg!

Idag blir det inget flexande från jobbet inte! Nix, denna smarta kvinna har bokat in ett möte 15.00, så där rök den tiden.Fast det är ett rätt viktigt möte som känns bra att ha fått till stånd före min semestervecka. Igår beställde jag resevalutan och inhandlade lite nödvändiga grejer inför resan.

Det är väl ingen som missat att jag åker om en vecka? Nej, tänkte väl det...I helgen blir det en tur ut till Hunnebo för lite trädgårdsarbet och middag hos sonen och hans familj. Vi ska ta med oss min pappa och hans Margareta också.
Min svärdotter är en underbar människa som försöker att ställa upp för oss alla fast hon har så mycket jobbigt i sitt liv.
Ha nu en underbar dag alla och ta vara på dagen och varann! Om regnet öser ner är bara bra för det är ju grunden för allt liv! Ovanför molnen lyser alltid solen!

Inga kommentarer: