lördag 11 oktober 2008

Efterlysning från Fenixmona!

Tack snälla "Globala Daten" för alla fina kommentarer, men jag hittar ju inte dig! Var finns du vännen? Nu är vi klara för att dra iväg ut mot kusten. Något trädgårdsarbete lär vi inte få gjort idag, men det sociala livet är ju också viktigt! Vi är bjudna på middag hos äldste sonen, så på vägen ska vi hämta upp min pappa och hans Margareta som också skall följa med till sonen idag. Det är så himla gott att få träffas!

Jag försöker att få träffa pappa så ofta jag kan och kan vi inte ses så ringer jag. Jag vet ju hur kort livet är och hur snabbt allt kan förändras! Vi vet ju aldrig när vi ses om det är sista gången. Folk behöver inte vara gamla, utan så är det ju med alla. Vi möts och vi skiljs och vi vet aldrig om det mötet var det sista. Så tag vara på dagen idag och förgyll någons dag med ett besök eller ett telefonsamtal. Det kan betyda väldigt mycket för någon som väntar!

Inga kommentarer: