tisdag 28 oktober 2008

Fenixmona önskar alla en god morgon!

Bitande kallt är det här i Uddevalla idag med bara 2 grader! Bara att hoppas att det blir lite varmare innan jag ska iväg till jobbet. Jag har fått en utmaning av LINDIS som jag antar.

Regler:

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Jag är oftast uppe väldigt tidigt!
2. Jag gillar att stressa!
3. Jag tror på reinkarnation!
4. Jag älskar vår och sommar med mycket sol!
5. Jag avskyr vinter och kyla!
6. Jag får ofta idéer om vad som ska göras och vill helst göra det på stört!
7. Jag älskar att fotografera...allt som håller sig stillt!

Jag, utmanar:
Alla som tycker det här är kul och som vill dela med sig lite om sig själv! Nu blir det mera kaffe här, för att jag älskar denna dryck har väl inte undgått någon!?

Inga kommentarer: