söndag 16 mars 2008

Ok Vicke utmaning antagen

Men sen kommer jag att lägga in ett nytt inlägg rätt snabbt för här har hänt saker!

Vicke skriver följande:

I den grekiska bloggsfären pågår just nu en lek.
Det är ett spel som jag gärna vill spridda i den svenska bloggsfären.

Spelets regler lyder följande:
Ta boken som är närmast dig.
Gå till sidan 123 (saknas denna sida ta boken som är nästnärmast dig)
Räkna fem meningar (en mening = från punkt till punkt)
Skriv i din blogg följande tre meningar, alltså den sjätte den sjunde och den åttonde mening (på sidan 123)
Källan ska också anges!

Min bok: "matsprell i naturens verden" av

Inger-lise Östmoe m.fl.

1. Jag har en otrolig förkärlek till allt som gäller matlagning med naturens råvaror, gäller också supen.

2. Allt är tillåtet bara det smakar bra efter 2 års lagring är min strategi.

3. Det finaste resultatet någonsin var Hasselnötssupen som blev glömd i skåpet i 5 år.

Inga kommentarer: