måndag 25 augusti 2008

Fenixmona säger nu godmorgon alla!

Idag regnar det här i Uddevalla men det är helt stillt ute och termometern visar på nästan 16 grader. I natt blev jag utmanad av Lillian som ville att jag skulle besvara 6 frågor om mig. Jag antar utmaningen!

1.Vilken mat äter du ofta? Fisk så ofta jag kan. Jag gillar fisk!

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och dukar ut ? Jag brukar hjälpa till!


3. Var sitter du helst när du bloggar ? Jag sitter i mitt datarum.


4. Köper du ofta Triss ? Det händer ibland, inte ofta.


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? Turkiet!


6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? Ser inte så ofta på TV men om jag ser varierar det.

Jag låter utmaningen gå vidare till Tingeling på Hytt & Bytt, Nett, Ninna och Biggan.

Inga kommentarer: