söndag 25 oktober 2009

Underbar dag efter en underbar natt!

Min lille Cesare är hemma!

Han har inte vikit från min sida sedan vi hämtade honom! Jo, så där i 5-minuters etapper men sen är han snabbt tillbaka!

En snabbkoll på TV:n och ett jätteskutt upp i knät igen!

I natt har han sovit gott med sin spinnmotor igång så fort jag har rört mig. Han har sovit med sin nos i min armhåla, med sina tassar uppsträckta mot min kind. Han har haft det jättebra hemma hos Roger och Victor och blivit en riktigt stor, liten kisse nu!

Idag kommer alla barn och barnbarn på middag och det är lika underbart varje gång!!Werona ska sen ta med sig brorsonen Victor till Norge under denna sportslovsvecka.

Nu ska jag inta spisen, sen ska det fixas lite chokladpuddingar. Hoppas ni alla får en underbar söndag!!

Inga kommentarer: