torsdag 1 oktober 2009

Nu har jag letat hålor...

Jag brukar aldrig, aldrig någonsin få påminnelse på någon räkning. Idag fick jag två stycken!! Jag fattade inte någonting...fick ner min pärm och kollade, men nej...de fakturanumren fanns inte med!! Nu har jag betalat in dem, båda två, men fattar inte var de ursprungliga fakturorna tagit vägen! De finns bara inte!!

Det är väl tur att jag drar iväg på semester om några dagar. jag behöver helt klart få laddat batterierna och skulle nog behöva uppgradera minnet också! Kolla HÄR så får du se vad jag ska dra iväg till!!Det ska bli riktigt gott!!

Christoffers vädjan om sponsorer har börjat att ge resultat!!Så himla kul för honom!! Hans eget brev som han skickat ut kan ni läsa i sidkolumnen på  

FENIXMONAS MOTORSPORT 

där jag också berättar lite om den oro som oxå finns vid träning och tävlingar.

Inga kommentarer: