torsdag 2 juli 2009

Planering inför måndagens firande!

NU är alla tårtbeställningar klara! Jag hade ju tänkt att göra ett par smörgåstårtor själv, men jag hinner inte men min kära lilla syster ordnar detta! Skaldjurstårtor från Kungshamn...Kan inte bli bättre! Hon har också fixat med en tjej som gör två stora mockatårtor...mmm...Jag älskar mockatårta! Får hoppas att mina gäster också gör det!

Fast jag vet ju en till som verkligen älskar mockatårta...Min pappa! Sen har jag beställt en jättestor smörgåstårta med kött, bl. kalkon, rostbiff m.m. för det är ju inte säkert att alla gillar skaldjur. Precis som det säkert finns de som inte gillar mockatårta...så därför har jag beställt två stora gräddtårtor oxå...så nu ska det vara färdigbeställt...åtminstone på tårtfronten!

Nu ska jag dyka i säng så jag får laddat batterierna för arbetsdagen i morgon! Suss gott alla för det tänker jag göra nu!!

Inga kommentarer: