onsdag 8 juli 2009

En härlig morgon men lite kall.

Min termometer visade på blygsamma 12 grader här i Uddevalla när jag steg upp vid 6-tiden. Solen sken och fåglarna kvittrade så visst är det sommar även om ett och annat litet regnmoln döljer solen ibland.

Ännu har jag inte fått tacka alla underbara vänner för den storslagna uppvaktningen i måndags. Denna underbara tulpan kom från vännerna Jerker och Kerstin som oxå skickat ett jättefint kort med posten! Tusen tack! Vännen Majsan hade skrivit en härlig vers som jag genast tar till mig! Tack Majsan för de orden!!!

Till bloggvännerna Nett och Anki säger jag också tusen tack! Det gör jag också till vännerna  Wolf Mother Earth och  Ewastina och till vännerna Mita och Attis och jag hoppas, vilket gud förbjude, att jag inte har missat att tacka någon av er mina fina bloggvänner!!!

Inga kommentarer: