torsdag 26 juni 2008

Fenixmona antar utmaning!

Strax ger jag mig iväg till jobbet, men först antar jag utmaningen från  Marianne !

Fem saker som finns på din att göra lista? Lägga in ca 500 kort från Turkiet. Betala räkningar. Hälsa på släkten. Arbeta. Handla.

Vad gjorde du för 10 år sedan? Arbetade inom socialtjänsten, precis som idag.

Ställen du bott på? Väjern, Göteborg, Linköping, Umeå, Skellefteå, Uddevalla m.m.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär. Skulle sett till att alla mina barn och barnbarn blev ekonomiskt oberoende...sen skulle jag köpa hus i Turkiet och skicka dit barn o barnbarn med jämna mellanrum. Alla skulle också få se sig om i världen! Jag skulle gett stora belopp till forskning för Neurologiskt handikappade. Hade förmodligen också haft en liten kennel.

 Jag utmanar nu samtliga bloggare som läser detta inlägg! Så kom igen nu! Ha sen en underbar dag alla! Glöm inte bort att le mot era medmänniskor! Skapa den goa fina stämningen där du går fram! Ha en underbar dag alla, önskar alla er Fenixmona 

Inga kommentarer: